shuuuhuuuuuuu:)

baah haha är så sjukt trött:P.. jobbade till 8 idag.. skit tider o jobba måste jag säga!!.. men men i had 2 do it..

annars så va de en bra dag:).. älskling kom med en sallad till mig:).. haha jaaa jag är beroende!:P..men ooh de är såå gott...inte särskillt onyttigt heller:)..har som sagt tagit tag i mitt nyttiga liv, men sakta som sagt.. så som jag åste göra de:)..men de känns bra!

älskar min nya ipod, en roooosa som jag fick av älskling i helgen:):)..<33
har redan fyllt den med masssa låtar haha.. från brors dator.. tyvär så har jag som sagt växt ifrån den musiken haha,, illa så jag ska väl ta tag i de och nyta låtar:P...lat mask som jag är... men tror jag håller på att bli sjuk, känns som att jag jämt är så sjukt trött haha.. NOT goood!:P


den här veckan blir relativt lugn, massa massa jobb men sen i helgen ska vi örsöka ta oss till backe.. ska tydligen vara nån bra tatuerare där:).. så om de nu blir så ska han få bygga på den stora jag har.. baaaah haha pain 4 life:P.. haha


nää nu ska jag ta och kika på en film och väta på älskling...
sitter med en bärbar dat..så blir mer uppd imorgon ist:)..


Pussss


Miss you K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0