sooo good!

semester, äntligen!:D hehe..
fick semester i torsdags, såååå härligt..for bara hem och fixade sen en film..skönt att koppla av lite.
tog en impuls tripp stii östersund i fredags, han förbi på systembolaget på lillänge sen hem till mor o far:)
vart att vi  sov över sen i lördags for vi in till stan, handlade massor av roligt;) hehe..senare ringde mamma mig och fr¨gade om vi skulle hem till dom nått innan vi skulle hem..dom ville visst de:P.. haha sagt o gjort så vart de en tripp dit innan vi for hem..

söta mamma o pappa hade köpt en 3 dagars till yran som tack för att jag är hundvakt åt dom:):):).. sooo thank you:D


annars då?..ska packa för på onsdag drar vi in till stan sen blir de stråket o yran:D lääängtar::D
sen blir jag i stan en vecka efter de:D..sen bröllop i ström.. inte mitt såklart haha...;)


- saknar lejla!, de finns få bra vänner nu förtiden tyvär.. men lejla är en av dom bästa.. love you hun´

nää nu ska jag ta en promenad sen blir de en sallad:).. kilona ska BORT!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Lela

åååååh babyy, u know i love you 2. Önskar att du var närmare fan cuz u're right, finns väldigt få bra vänner nuförtiden... kom snaart, jag längtar redaan :) Puuussss

2009-07-31 @ 10:09:42
URL: http://lollielollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0