shuuushuuu

Läänge sen nu.. men massa har hänt och bloggen va visst inte så viktig då haha:p.. men men nu så:D

Aja.. allt rullar på, massa jobb konstant.. och massa myyys:D..
Annars då?.. har äntligen bokat ifyllnads tid på tatueringen.. så de blir den 11 april.. och sen lyckades jag faktiskt få en tatueringstid för den nya tatueringen den 3 april.. på pappas födelsedag:D hehe.. men då är jag i stan hos han iaf:):)..ska bli skit kul!!:D.. och en resa till my LEJLA;D är bokad:D.. åker den 26 feb.. as nice!...får se om jag blir kvar på jobbet efter de.. dom ska tydligen varsla.. men vem vet.. vi fårveta innand en sista jan som de verkar.. brukar vara en månad innan.. känns ganska skummt eftersom jag inte varit arbetslös en enda dag sen studenten 07:P.. ganska bra de hehe..men som sagt vi får se.. annars blir de bara mer fokus på skolan och senare min utbildning till civilekonom:D..

Malte min lilla älskling har typ blivit 2 ggr större nu:P.. haha och är as mysig..men snart blir de kastrering på honom haha så då blir han nog lugnare och har inte sina damp utbrott längre .. kasnke haha.. skulle nog jag och älskling tycka va skönt:P..

Idag firar jag och älskling 5 månader:D.. haha känns så sjukt länge.. eller jag menar tiden går så fort när man har de bra<3.. Love you A!..


Idag ska jag och N titta på film:).. kul kul!.. blir nog twilight.. om den nu stavas så:P hehe..sen när älskling kommer hem ska vi bara mysa och kika på en av dom nya filmerna..
- känns som attd e händer en massa nu.. man hinner som inte med bara haha.. och alla Negativa sura muppar är bara i vägen haha.. eller jag bryr mig inte om er haha..Osynliga är ordet.. så ljug inge mer, de va de enda jag ville säga till er;).. för eran skull  hahahah:p...

* Så nu har jag min födelsedag den 29/1
* Tatueringen på hanleden
* Karro Åker:(
* 6 månader med Älskling
* Resan till lejla:)
* Ev mer jobb
* Tatuering 3/4
* Ifyllnad 11/4
* Fixa klart de sista med skolan
* Sen skicka in ansökningarna till utbildningen:D
* Sen flytten från ström:D



Gaaah haha... de är för mkt haha och ännu mer som jag bara inte berättat ahha.. så ni kan ju bara ana.. känner redan att inlägget är för långt haha.. men har ju som sagt inte skrivit på läge:P..
Men men...


PUSS<3

Kommentarer
Postat av: sara

handleden? haha.

nyss vare ju på ett annat ställe du skulle ha den haha. :P har du ångrat dig? :P

2009-01-18 @ 00:13:02
URL: http://sarajac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha... men är du mupp eller.. har ju pratat om den lääänge nu:P.. den är as liten och sen ska jag ÄVEN göra den som är mkt större! haha.. uppdatera dig sara!!;P.. haha Och nej jag bangar inte;).. hehe..tror du jag är en fegis? haha titta bara på den jag gjort så förstår du:P.. puss på re sötunge:P

2009-01-18 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0