Just Perfect;)

Tjooo!:D
Sitter på jobbet just nu.. baaah haha.. men men de funkar för mig..trisst men aja:P.. massa extra pengar!:D
de är jag karro och 3 tjejer till.. sååås könt när de är mindre folk här än va de brukar vara:P haha..
helgen då?.. va med L i fredags.. trevligt:)..sen träffade jag K i lördags en snabbis.. hittade tom ett par jeans på Helenes har tydligen gått ner i vikt för de blev en mindre storlek:D... yeeey..
sen hem och mata katten sen iväg till anders..spelade wii som är mitt nya beroende haha.. och mös.. sen for vi och E och hyrde den fan läskigaste filmen jag sett EVER haha:P.. bläää

AJa.. veckan då?.. blir lön, och vi får veta om hur de blir med förlängningen på jobbet...sen utgång till helgen:D.. tänkte stanna här i helgen för nästa åker jag in till stan och får tårta:D.. hehe fyller ju 21:P.. baah im old:P..

Nää nu ska jag ut sen jobba klart..
And lejla.. I need 2 talk 2 you haha... ringer sen om jag hinner annsrs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0