25/1

på söndag ska jag fixa en tatuering:):).. hehe.. sååå kul!..kl 13,00 blir de hehe.. hon sa att vi skulle ta de då eftersom att hon va morgontrött hehe, passar utmärkt:D.. för jag ska ju ut på lördag.. hehe inte för att jag kommer sova länge på söndag.. de gör jag aldrig dagen efter haha.. även fast jag är ute till 5 på morgonen:P.. men men hinner ju både äta och va bakis om de nu blir så hehe:P..sen så blir de mys med tjejerna i morgon:), mat och en film.. yey!


Lääängtar:D.. måste bara fixa med bilden.. så jag får den utskriven:)..niice nice!


Ska nog träffa karro en sväng idag..sen städa:).. är inte så mkt att göra men iaf..dammsuga, torka golv och så:).. men de blir bra..kanske får bort lite kläder till karro också:)..




- De löste sig!,yeeeees!.. haha vart otroligt nervös där ett tag haha.. men men:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0