Torsdaaaaag

helloooo...
torsdag idag och de innebär tåg ner till jönköping:):):)..
Men tågresag i sog skulle jag kunna skippa haha:P..visst skönare med natttåg så man kan sova:P.. men aja haha..ska ta bussen till stan 17.10..sen hem ..pappa lär komma och hämta mig..sen går tåget tio över nio... va på bokrean idag och köpte 2:).. så jag klarar mig..synd bara att ipoden är död...har typ packat allt nu.. ska bara duscha och fixa mig iordning..sen ska jag ta min väska och pallra ner mig till busstationen...




Saknar dig redan älskling<3......
always and 4 ever just like we said,,,<33..



aja.. annars då..massa har magsjuka på jobbet.. så jag har kurerat mig med vitpepparkorn och cola:P.. haha.. och s¨klart undvikit dom som pesten haha...
VÄGRAR bli sjuk nu haha...
så ni kan ju ana vad stressigt de blir utan folk, men tycker vi har gjort de bra:P.. gick faktiskt hem i måndags:)..känndes så bra:D.. iaf samma dag, dagen efter känndes de betydligt värre hahaa:P..



Btw, tatueringarna blev sjukt snygga:D.. ska ta kort på dom och lägga ut:):).. Maria är skit duktig!!..bara så ni vet:D
Synd bara att de va hennes sista dag där.. ioaf som jag är där..:P..

aja.. nu måste jag ta en dusch..uppdt nere ifrån jönkööööping...
PUSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Karro

Du har fått dagens hjärta av mig....... På min blogg

2009-03-08 @ 12:35:42
URL: http://luckykarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0