räknar minuterna:P

shuuushuuuuu:D

idag är en jätte bra dag:D.. vet inte varför but hey, ahah vem fan bryr sig?:P..
framtiden ser ljus ut:D.. och allt flyter på;).. varför ser så många allt negativt?:P.. visst jag har mina dåliga dagar jag med men hallååå.. haha är man positiv löser sig de mesta:D.. tycker inte om människor som bara tycker synd om sig själv haha.. inge jag pallar;p

pratade med Maria på jobbet idag.. ska fixa klart tatueringen på söndag:).. så de blir min andra.. som blir helt klar då:);) sååå nice.. maria är en jätte trevlig tjej, synd hon slutar nu i slutet på månaden bara.,. hon är en såndär frisk fläkt:D.. aa kul för henne med de nya jobbet iaf:)..
skulle få se hur hon skissat imorgon:D.. sååååå nice!.. de sjuka med tatueringar är att man blir beroende haha:P.. ska ju göra min 3:e 3/4 :D:D.. as läcker!.. sen 14/4 blir de ifyllnad på min gamla och så ska jag bygga på den:D..ajajaj!! haha lejla...synd du inte är med haha.. du hjälper ju alltid då de är jobbigt,..som sist:P hehe

sen såå är de baraaaa 9 dagar kvaaaar!;D sen drar jag!! fatta vad kul de ska bli:D:D.. lejla saknar dig så sjukt mkt!<3 men snart så:D.. alla är nog less på mitt tjat om resan, men de finns ingen som fattar hur mkt du betyder för mig och hur sjukt mkt jag längtar:D.. en helg med den bästa!!<3 looove you hun!

btw, hur många mer än jag ogillar alla hjärtans dag?:P.. haha visst jag har världens bästa pojkvän<3 men vilket ståhej med den dagen haha:P de som va ännu värre va väl at jag och anders firade 6 månader den dagen:P.. hehe.. men eftersom att jag va sjuk så blev de bara hemma mys;)....vi ska ta en helg bara han och jag med bio, middag och massa annat kul:D.. utan att de behöver va en spec dag:P.. tycker verkligen inte illa om alla som firar den dagen men de är inget för mig bara:P... haha.. som lejla sa vissa borde kasnke stanna hemma eller ta in på ett hotell hahaha:P..kanske inte sitta och äta upp varann inför andra:P.. ahha...


vet ni vad?.. strömsund är verkligen inte någe för mig egentligen.. vet att de finns mer....jag och en person pratade om de i sommras.. vi visste att de fanns mer.. som de verkligen gör..och jag ska härifrån.. snart..så fort jag kan!.. SÖDERUT!:D..
men först ska jag fixa klart med skolan och sen söka skola.. + högskoleprovet... sen om jag inte kommer in på någon skola drar jag iaf:D hehe.. jag är färdig med ström:D haha..

haha fan va långt de blev nu;p.. aja...

Later/ Helene<3<3
Pussipusss

ps. Karro saknar dig!!<3 ds.

Kommentarer
Postat av: annie

vad har du tatuerat ? :)

2009-02-17 @ 23:16:44
URL: http://anniiie.bloggagratis.se
Postat av: helene

har ju en stor tribal på sidan av magen sen 2 hjärtan på handleden som jag ska fixa till:).. hur är de med dej nu för tiden då?:D pusss

2009-02-17 @ 23:49:22
Postat av: Lejla

tatueringsgrejjer o hålla folk i handen vet jag faktiskt inte om det är min grejj i can tell you hahaha :P har fortfarande mardrömmar om det iblaand. skadad for life alltså haha

2009-02-18 @ 00:06:31
URL: http://justlikeastar.blogg.se/
Postat av: annie

okej, lägg upp biiiiiild :D jorå, det är bara fint! jag skickade ett sms till dig när du fyllde år, men din lillasyster hade visst fått ditt nummer ;b puss

2009-02-18 @ 09:03:28
URL: http://anniiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0