Sjukling..

hellooo..
sjuksjuksjuk...när ska förkylningen bli bättre??:P.. jobbade idag.. blev en väldigt kort dag idag..blää..kunde/kan knappt hålla ögonen öppna..är sååå trött.
aja.. de får ta o gå över snart!!


skulle ha åkt in till stan i helgen.. men nee.. blir massa sömn och massa plugg... iaf så mkt som jag pallar..
hoppas jag iaf hinner 3 kapitel innan måndag:)..och bio om jag mår bättre på sönda..tror vi skulle se 2012:)..


annars då?, va ut i lördags ahahha.. det SÖG!.. strömsund i ett nötskal:P.. men men de va väl "kul" på sitt sätt, kul bara att vissa börjar visa sitt rätta jag.. något som inte går hem hos mig iaf..tjejer som du är inget att hänga i granen som vän precis;)..
riktiga vänner är något som är sällsynt, lejla o sara är några få av dom!<3 but you know i love you:)..


har kommit på vad syster o bror ska få i julklapp..ska ta  beställa den ikv;).. tror nog dom kommer bli nöjd hehe.. annars så är anders kirrat också:).. han vet det inte än.. men han ska få ett xbox360:):).. så han blir nog nöjd..

nää nu ska vi hem och kika på film o mysa..
puss..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0