Hehe

Just doooo it;) hehe..
Är på jobbet just nu.. skulle ha varit på skolan imorse...men de vart plugg hemma hos mig sit:):P.. hjälpte nina från tandläkaren imorse vid halv 9.. braa helene:P.. haha..sen till A..:)..sen en sallad på simon med linnea,lizette och alex:).. fick träffa A lite också:))...såå nu är jag på jobbet.. är inte så mkt att göra diag..s¨å de blir en promenad med tjejerna på en halv timme.. såå bra med friskvård:P.. hehe...
Sen då, stääääda... kasnke en promenad och MASSA plugg.. aja haha... life´s a bitch haha..nää men de är lugnt.. måste ju ha de fint om sötsara kommer...vilket hon MÅSTE;) haha vi har planer för henne;) hehe.. så nu vet du sara haha.. och bli inte rädd.. säg bara skååååål:P.. haha..

Så fest heeela helgen.. ovanligt?.. nee ahha.. fast nu blir de i stan också.. niiiiice:D.. ska fira syster okcså.. o massa annat haha puh.. hur ska jag hinna?:P.. aja i can do it;)..

Nää nu ska jag skynda så de blir en promenad snart:):)

PUSSS!

Pssst.. lejla i miss you babe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0