Shuuushuuuu:)

Im back;)..
Har lite bråttom på jobbet idag:P.. såå de blir en längre uppd later;)..

-Du är sååååå bra!<3



Flytten är snart klar;)..in till stan med A idag:)..sen hem imorgon och fixa de sista:D.. sen utg med zettan;) och kasnke sara.. men hon är en fegis, så vi får se hur de blir med de:P..
I just looove lägenheten;).. sååå bra haha.. fast de syns verkligen att en kille bott i den haha.. blå tapeter haha whaaaat?:P.. i hallen också:P.. annars va den nice.. ovanligt att gå från en 3:a till en lagom stor 1:a:P

Aja.. de blir nice..snart blir de en lunch med lizette och linnea. tror de blir en sallad:).. mumms.. men UTAN räkor den här gången haha:P..

Nää back 2 work....
Later/ H.W....<3<3

Kommentarer
Postat av: sara den underbara :)

men hörru dudu, jag är ingen fegis haha. jag var ju mest på G av alla haha. bara fraggelvakten som förstörde allt haha. hoppas jag får komma upp snart igen, det var en askul helg tycker jag :)

loove<3

2008-10-27 @ 19:30:09
URL: http://sarajac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0