<3

Du är bara sååååå underbar, Loooove you!<3
A+H just perfect tihiii:D


Är på jobbet nu:p.. less men men som A sa.. de är snart helg.. ochd e rä de ju faktiskt.. ska ut med lizette på fredag sen på lördag ska vi ha tjejkväll:):).. trevligt.. har ju alltid varit upptagen emd annat dom andra ggrna.. tyvär men nu så:).. sen så kommer syster i helgen också, blir kul:).. lär väl mysa en del med Älskling också<3...


Igår hade jag tvättid haha.. dont like!!:P.. haha KAOS haha.. aja.. inget jag ska nämna nå mer om här hahha:P..
Jag lösde de iaf haha...

Sen ikv blir de häng med Lizzie;).. kuuuuuul.. och så ska boende bokas ASAP!:P..


Nää nu är lunchen slut, mer uppd ikv haha.. har såååå mkt att berätta haha:P


PUSS<3
A!

Kommentarer
Postat av: Lejla

bra... för du får ALDRIG lämna mig... du betyder sååå mkt för mig med...älskar dig min klumpiis.. <3

2008-11-20 @ 23:51:59
URL: http://justlikeastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0