snart..

.. ska med bussen om i timme typ.. ska till ström, del LILLA hålan:P haha.. nää men ska träffa tjejerna snart.. ska bli nice:D..lite skitsnack:D hehe.. goood!
Är iaf sjukt trött.. skulle ha träffat angelica, men hon vart sjuk stackaren.. så de blir nästa gång jag kommer in:D.. och marcus han jag inte heller va med.. sov visst lte fööör länge hehe;).. men men så kan de gå:P
Aja.. måste väl packa å sån skit nu.. fixa till mig med.. har inte ens duschat än illa illa:P haha men de blir fixat strax..
Linnea skulle hämta upp mig i ström så de blir nice.. systrarna persson och jag:D.. alec hade sin tvätt och städ dag haha.. jobbigt.. tur jag slipper sånt.. haha iaf just nu;)..
Nää nu måste jag skynda mig och fixa till allt och ladda mobilen:P.. Viktigt! haha

Aja uppd senare ikv:)
Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0