Saraaa:)

hellooo..
Va ju på sjukhuset igår .. och vad säger man skjut läkaren!!... seriöst haha han är sjuk i huvudet, i should kil him.. aja, har as ont idag tack för den cp!..men men träffade erik för en fika innan sen skulle jag ju dit.. for hem och vilade en stund haha hade knappt sovit alls haha.. har totalt vänt på dygnet:P.. men har man semester så har man:D..
sen kom sara förbi.. for iväg och käkade.. och sen hem till mig:D..minns inte sist jag skrattade så mkt haha.. sara och the old man;) haha and the boy eller hur va de;);).. aja..sara drog väl efter 11..så vart en film innan jag lyckades somna i soffan haha bra jobbat:P..
Ska strax till staden och få mitt dricka av erik som jag lämnade där sist;D,,sen ska jag in och köpa lite kul och byta ett bälte till en tjej.. sen bussen hem.. veronika den rara ska hämta mig och skjutsa mig till ufors sen blir de FEST!!:D:D:D..måste bara komma på vad jag ska ha med mig:P.. haha..och Inte glömma madrassen jag ska ha.. haha typiskt mig att glömma nå sånt:P.. men får göra de aldeles strax!!;p.. + att jag inte duschat än eller nå.. och min buss går om 35 min.. bra planerat av mig inte!!.. aja.. ska bara packa ner madrassen och mina saker...+ att duscha..sen blir de stan och att inte glömma köpa och fixa allt jag ska hinna med:P..
Måste på systemet också ... men de gör jag i ström:)..sen hur jag ska hinna allt annat är spännande... men jag brukar alltid lyckas annars så de blir bra hehe:D.. nää nu måste jag verkligen skynda mig haha:P..

Mer uppd i helgen om ALLT;) haha.. ska bli toppen!, förutom vädret haha:P.. aja LATER;)
PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0