Rastlös!:P

Haha.. ja asusual är jag rastlös haha pallar inte sitta inne alls hela tiden ska de hända nå.. aja är hundvakt nu till våran CPhund haha.. aja ska in till staden och träffa lejlich sen.. niiice.. synd bara att hon drar till bosnien nu imorgon.. men men hon kommer ha kul!:D..
Annars då.. jo livet rullar på trotts vissa saker haha but hey haha WHAT EVER!.. im better off!:D.. som jag insett nu, du va bara VÄRDELÖÖÖÖS haha..aja nog om de:P..
Har semester nu:D.. sååå SKÖNT:D.. är i staden hela den här veckan sen ska jag upp och fixa med papprena till lgh:D.. som jag får den 18:D..sen ska jag träffa my girls också!.. nice!..sen hem ska ju på sjukhuset och do my thing på onsdag.. lika bra att få de överstökat!:p..sen är de Dunder!:D.. ska bli såå jävla kul!:D.. allt blir kul med tjejerna!:D..
sen ska jag och mamma och pappa till IKEA på tis V29:D.. sååå nice, fixa med de sista till lgh!.. sen är allt fixat haha.. men oj vad saker jag har haha kommer fylla HELA lgh haha..

Har hänt så jävla mkt kul nu, men kan inte ebrätta om allt tyvääär haha.. Later;)...
Ska väl bort på cupen också, i have a date haha..men först ska jag lösa problemet med hunden haha tror grannarna ska få ha henne ett tag.. för jag ska på NEWS!:D..

Nää nu ska jag fixa med lite tjejsaker..sen SUUUULA:D hehe.. jags ka bli en liten pepparkaka haha.. och jag är på godväg:Dhhe..

Ha de toppen:D
Pusss Helene:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0