Mumms:)

är hema igen, va ju och kollade på fotboll med sara och marlene.. kulkul.. lite för hett bara.. men men:P..blev bruuunare:D.. vilket är toppen:D hehe..
Sen for jag och mami på eastern och handlade mat, onyttigt jag vet men eftersom jag tappat 8 kilo tyckte jag att jag faktiskt kunde äta de:D hehe..ska snart iväg och träffa sara och de andra:):).. askul, sen hem och ha mys med sara:D..
..sen imorgon ska jag hänga med marcus, får se vad vi gör.. blir nog kul:)

nää nu måste jag fixa till mig, ni vet tjejsaker som att fixa sig och välja kläder haha..
Ha en toppen kväll för de ska jag ha!:D
PUSSSS!



- Mina tjejer är som Bästa!<3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Givetvis ska vi hänga då! Hoppas det blir fint väder så kan vi dra en minigolfrunda! Jag ringer något i helgen. Puss!

2008-07-04 @ 20:30:02
URL: http://linnea87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0