Lägenheten!

Yeees, äntligen inflyttad!;D.. tack Flickor:).. och alla andra...
Fan vad jag älskar min nya lgh!:D.. kommer stor trivas där:):)..har hållit på sen i söndags.. haha fattar inte hur jävla mkt saker jag redan har, haha.. trodde aldrig mina flyttkartonger och allt annat skulle ta slut haha..men nu är mkt på plats iaf;)..
Sara och familjen kom upp igår för att få upp de sista från stan:)..så de va ju snällt, sen så hade jag och sara myskväll.. fick trevligt sällskap av linnea och Lizette:):)..
I veckan blir de MASSA kul!;D hehe.. inget nämnt inget glömt haha:P.. sen fäviken på lörd.. haha jag och tält.. nej tack haha .. så de blir bara lörd till sönd:)...men jag provar iaf haha:P
idag ska jag iaf luncha med lizette och linnea sen ska jag hänga med lizette ikv:):).. nicenice!..
Om ni bara fattar va segt de är att börja jobba igen haha , fyyy fan haha.. men eftersom allt annat känns toppen så får de gå:P.. hehe..Om ni bara visste hur bra de känns nu;).. finally!:D

Men saknar min lejla.. buuhuuu.. men inte länge kvar nu hun´.. I LOVE YOU<3!!!


Nää nu måste jag jobba vidare...
PUSSS:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0