Karmakontot!!

haha kom ihåg de;) hahahah MUPP

Ojojoj, lejla u should have been here!:P.. haha.. du har missat såååå mkt..:P.. men du har de nog bra in bosnia;D..
MEn du måste ge mig ditt nya nummer:D..Måste bara berätta en sak för dej;);) hehe.. ojoj

Borde kanske käka nå.. men är fan aldrig hungrig längre haha.. GOOD:P.. näädå..
Bara 4,5 kilo till mitt mål:D hehe.. sååå nöjd.. haha kanske borde tacka muppen.. jo tack för de där haha.. 4 kilo.. POFF!:D hehe...DANKE;:)
.. måste bara säga att utan pengar på mobilen är man handikappad!!:P.. haha och smarta jag glömde internetdosan i stan.. så de går ju inte heller..får väl fixa de då linnea hämtat mig!:)..sen ska jag tydligen hämta ut nå paket från HM.. är mest bara nya underkläder:D hehe.. yeye!..Just PERFECT som jag brukar säga;) hehe..
blir nog middag på annexet idag.. haha Slöisar är va vi är:P.. haha... aja nice med trevligt sällskap:P.. kasnke blir POFF tillbaka med de där kilona haha:P.. nejnej!! haha.. de löser jag!:D haha.. men aja nu ska ringa sara nu..
Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0