I feel good!

Är på jobbet nu.. segt som bara den.. finns inget att göra och vi får mer elelr mindre bara hitta på saker att göra haha.. typ dricka kaffe och prata:p.. nää men plocka med helt onödiga saker.. solen skiner och jag vill då inte sitta här!!.. men aja..
Håret på syrran blev asbra efter klippningen.. linneas med fast luggen ska fixas:)..
Idag efter jobbet måste jag packa till fäviken och allt..sen kommer A en sväng.. sen blir de bussen kl 18.55.. tror den gick då iaf:P.. måste kolla upp de..sen ska jag leka med sara ikv:):)..men de blir lite senare:P.. men jag har huset i stan själv ikv..niiice;).. om inte bror är där med jimmy.. hade varit kul och träffa han emn dom ska sääääkert ut haha..
Har massor att fixa med hemma som jag glir galen på.. har ingen tid alls.. finns så mkt roligare saker man kan göra:P..
Btw.. så hoppas jag att mitt mobila bredband kommer idag.. och mina adressändrings papper.. baah dom är as seg!!..och att dom kommer till min lgh som bestämt och inte till den gamla adressen!..aja de märks:P.. annars hamnar de mobila bredbandet där med.. och FAN om F tar in posten igen som vi bestämt att han inte ska göra.. för då kommer jag inte åt den på AS länge.. aja de märks som sagt:P..

Nää nu måste jag väl " jobba" vidare haha..
PUSSSS;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0