haha

fick nyss ett sms från äcklet som vi nu kallar honom haha kalla de omorgon men de är sant haha.. aja såå värdelös du e men vi skrattar åt dig bara.. och tack för att du tog steget förresten:P.. TACK!.. de har jag insett nu... aja nog om Han hahahahhaha
Pratade med sara nyss..och de blir hääängt imorogn:D.. aaall day looong:D.. niiice!.. kasnke till och med en liten sovis:) hehe ska väl kika lite på fotboll också:):).. saknar verkligen att lira nu!.. baaah haha ,men cupen är upp till F16.. tyvär haha bara 4 år för unga haha
Sen ska jag väl hitta på nå kul på lörd med:D:D.. får se vad östersund har att erbjuda:D:D..sen på söndag blir de hääng med Lizette!:D:D.. miss!

nää nu ska jag kila...
Later<3


Lejla, thank you<3

Kommentarer
Postat av: Lizette

Yäääh! Annexet-häng med mig, o en massa cigg o skitsnack! :D Yeees <3

2008-07-03 @ 22:43:58
URL: http://lizette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0