HAHA

verkligen.. kunde int sluta skratta igår.. aja vad är oddsen:P.. kul va de iaf..
Kom upp till ström vid 5 nån gång.. linnea och lizette kom och hämtade mig.. lite raggande och så sen for vi hem till linnea och hade de trevligt:D..
Kom hem till Christer vid 8 kanske.. va trevligt att få träffa dom lite va länge sen nu..
Idag ska jag iaf hänga med linnea..sen komemr lizette och alex:D:D.. kulkul!!.. vi har såååå mkt att prata om haha.. men de får ni veta later girls;) hhe..
Är här hemma hos dom själv nu.. alla va borta då jag vaknade.. även fast de va tidigt haha.. aja.. spännande:P..
Ska väl duscha strax..ringa sjukhuset nyss..hade glömt vilken tid jag hade och pappret ligger väl hos muppen.. så thats gone.. aja.. de va vid 13 iaf.."kul" aaha.. aja de är nödvändigt:P..
Annars då.. blir kvar här tills imorgon då marcus kommer förbi en sväng..sen ska jag med 13 bussen hem..ska kasnke träffa sara.. får se om hon inte jobbade eller va de va..sen sjukhuset på onsdag och sen DUNDER;) hehe ser lovande ut.. men som sagt man ska då inte ha för höga förväntningar.. men förutsättningarna är ljusa;) hehe..Blir en tors fred och en lörd i helgen.. pallar jag?..SÅKLART!:D eheh..man måste bara tänka till lite haha.. min starka sida?.. de märks haha..

Nää nu ska jag ringa en person;) hehe..
Later/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0