forever!

Ojoj haha hur ska jag kunna berätta om allt som hänt? haha
Har ju som sagt min sista semester vecka nu:P.. trisst men vafan haha.. den här semestern har gett mig tid att tänka på massor.. och såå mkt bra har komit ut av de!:D.. känns underbart!
Iaf så har de varit masssa häng med den underbara lizette!:D.. eller Limpan!:D hhe.. sånt gillar vi!:D.. har verkligen alltid kul med henne:D hehe...
Sen häng med massa andra haha, ni gör verkligen så att ström unte suger för mkt;) hehe..
Och så klart Dunder haha..vad säger man:P.. haha trodde inte jag skulle palla stenhårt i 3 dagar som de blev haha:D..:P.. men i did!;D;D.. hehe sov hos söt alex:D.. med lisa:).. vilket va as nice:D.. limpan hängde med oss haha.. började på torsdagen hos alex och ¨så fixade vi oss iordning..sen till nån skumfest haha..sen till mattis.. de dög;) haha..sen ner på området haha-- en helt ok kväll..
Fredagen vart ännu bättre:D.. jag och lisa slappade hela dagen, men en lunch med söt limpan han jag med:D..sen hem och börja om:D.. vart fest hos mattis igen haha.. hum hehe;).. lite tooo much 2 drink men de fixade sig haha:D, sen ner på området.. trevligt;);) hehe, vart efterfest sen haha men aa vad säger man haha.. kom iaf hem 5..sen låg jag och snackade med lisa till 6 aja.. somnade fort som fan sen haha.. vaknade INTE bakis haha de gjorde jag ingen dag haha.. den ni;) hehe.. aja började om haha.. gick lite segt men hos anders rullade de på haha.. ände lite saker haha men alla får tro vad dom vill.. inte mitt problem.. hade sen AS kul på området haha.. men inget nämnt inget glömt haha:P..
För att sammanfatta helgen.. som jag och lizette sa haha; fler + än - haha..dunder är ju som sagt dunder:p..
alltså, de va kul och jag va INTE bakis nån dag haha.. kunde ha druckit i söndags också.. och jag va verkligen inte lugn nån dag haha hur gör jag de lixom haha:P.. aja.. fäviken nästa:D.. bäst att fortsätta när man ändå håller på:D hehe...

Sen for jag iaf till stan:)..träffade massa kompisar:D:D.. sen kom alex in as kul:D:D..och idag fyllde bror 18, så grattis:D:D..
imorgon fyller mamma sen då vi firat henne åker jag upp och hämger med lizette:D..och sen på söndag börjar jag flytta in i lgh!:D:D:D.. sååå jävla nice;).. allt rullar på nu och de är TOPPEN:D

Nää nus ska jag kila.. berättar mer sen haha.. de är bara för mkt att berätta som sagt haha..
 
Lejla Älskar och saknar dig, finns alltid här för dig.. de vet du hun´... hoppas de går bättre snart!.. <3<3

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0