Fäviken mm:P

ojoj haha.. vilken helg:P.. nu vart de däremot bara lörd till sönd för oss i fäviken haha.. men vilken kväll haha.. den var riktigt kul!!.. lite små segt i början.. men sen tog de sig.. ordentligt:D.. ann och sara körde halva biten var och jag satt därbak och drack:D.. laddade upp lixom hha.. sen vart de gratis boende;) hehe.. och tältet kom upp.. inte av mig haha..
sen träffade vi riktigt mkt roligt folk men även äckel som vanligt.. somnade 1 tro de eller ej.. men va väl vätskebristen och solen som gjorde oss trött.. för jag hade vääärldens huvudvärk... aja.. kallt va de med som FAN!!.. hade varit mysigt om vissa hade varit där:P;).. men men jag skedade med ann så de gick bra haha.. men inte för sara haha men de är en heeeelt annan historia hahaha...USCH!:P

Kom hem vid 00.00 i söndags, myyys:)

Sen vart de jobb... baaah.. men har hunnit med massa häng med limpan och alex:D.. trevligt.. även linnea:):)..sen lite annat folk med;)..hehe

Idag va de bad planerat, men naah haha får se vad de blir:P.. solen är framme t o f bara.. men ett dopp till skadar väl inge:P blir väl iaf en kaffe;) .. hehe..sen ska jag va med A... trevligt..

Yran då.. naaah får se hur jag gör.. känns både kul och inte.. men de märks:P.. vissa saker känns ju lockande;).. men som sagt vi får se:)

Nää nu ska jag fixa TIRAN och sen slutar jag om 30 min:)..
MASSA PUSSAR;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0