;)

Har varit en As bra dag:D.. träffade massa med söta människor:D.. dvs mina underbara kompisar!:D<3
Skulle ha åkt hem til stan vid 12 efter att ha varit på baken och fixat lite med fonder och allt sen till SHB.. skrev på om lgh nu:D:D.. känns kalajs:D:D..sen till efter ett tag kom linnea så de blev en kaffe massa skitsnack och sen lite raggning.. och sen mat:):)..sen slutade Lipan:D hehe.. vart kul häng med henne:D.. shes one og a kind:D hehe.. you got 2 looove her:D..sen bussen hem vid halv 9 haha.. late i know.. men men..:P
Han iaf med att köpa 2 par skor och lite annat också;O, haha braaaa av mig braaa hahaha... bara 12 par skor innan hösten är här:P. sen ska jag fira att jag iaf har 100 par skor:D.. och mer ska de bli:):)..
kom väl hem vid 22.. efter att minn buss fått fel på bromsarna vid jämtkraftarenan haha vad är oddsen haha.. men som sagt.. oddsen ska vi inte snacka om haha.. its just a joke haha:P.. iaf så kom pappa oh hämtade mig:D niiice.. även att marcus iaf va snäll och häll mig sälskap i mobilen hela vägen hem:):P.. tack för den haha...
Kikade på omen nyss.. BLää haha helt kasst, hör du de marcus hahaha...
Sen ringde min kääära vän erik:):).. snackade väl i lite mer än 1 timme.. trevligt.. så de blir en fika med honom innan jag ska på sjukan och byta ett bälte på stan.. sen är de stolen och jag i 1 timme haha LOVE IT haha.. Not:P.. aja haha..
Ska väl kasnke träffa sara sen.. eller hur de blev:P.. annars räknar jag timmarna tills drickandet börjar haha:P.. Sååååå jävla nice.. ni ska bara ana.. haha.. men den som lever får se;)..
Nää nu ska jag kika lite på tv innan sängen lockar..

Mer om imorgon senare.. efter 13 hahha..
Pussssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0