Another day:D

Shosho
Vaknade nyss.. ska väl klä på mig nu...ska träffa sara om en timme eller så.. och innan dess ska jag väl ha fixat mig iordning och alla annan skit haha:P..sen blir de fotboll och att steka:D.. haha måste bli brunare:D..sooon baby soon haha..
annars då.. trött som bara den.. men har massor att fixa idag.. kanske ska förbi erik och fixa hem spriten.. man vet aldrig vad som händer:P..

Lejla drog imorse också.. trisst!, men men you´ll be back in 4 weeks:D..sååå nice!


Aja ska kila nu, inte för att jag har bråttom jag har ju SEMESTER!!:D:D hehe.. men annars blir sara sur på att vänta haha..


Pusssss!


Kommentarer
Postat av: Matilda

hej, vad tycker du om dagens slappa outfit? vad brukar du ha på dig när du slappar?

2008-07-04 @ 10:53:48
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Men hallå där! Kul att du har börjat skriva igen! Saknar dig. Får se om jag åker in något i helgen. Puss&Kram

2008-07-04 @ 15:47:49
URL: http://linnea87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0