im back..

sthlm då.. jo de va bra.. men ännu skönare att vara hemma:)

annars då?.. får min lille katteunge på torsd:D.. ska blii såååå mysigt!:D...världens bästa julklapp..tack älskling!<3
Sitter på jobbet nu.. skit segt men har nina iaf:).. nån normal här hehe:D..lite väl mkt att göra..ska jobba till 6 idag.. men fick iaf sovmorgon till halv 10:)...

Sen idag ska jag bara mysa med älskling<3.. och städa medans han jobbar.. blääää.. men de ska va fixat innan kissen kommer:D..
Måste på granngården och hämta saken jag beställt och köpa de sista...lääängtar! hihi




Lejla, sara, nina och ANDERS.. NI betyder verkligen mest för mig!..
Saknar er en massa.. men ska snart ner till lejla och snart till stan och leka med min sara:):):)...så nu vet du KOMPIS:D...
måste höra av mig till luisa också, va på tok för länge sen vi hördes ju:(.. Ändring! hihi



näää nu är snart min rast slut.. skriver sen måååste säga en sak hehe...


...snaaaaart<3

Kommentarer
Postat av: sara

jaaaa :D kom kompis! saknar dig<3

2008-12-09 @ 21:56:11
URL: http://sarajac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0