haha pussy!

mer än en gång hörru haha, du har mer än bevisat vem du är!!.. Jag bara skrattar åt ditt beteende:P.. bara så du vet lixom.. nån som du behöver inte jag!:P..



annars då?.. afterworken på jobbet igår då?.. nja haha.. pallade att stanna till 6.. åt och drack en öl sen byebye lixom.. de sög... dom andra blev väl snabbt väldigt full väldigt tidigt:P.. såg inte de super roliga i att festa med människor jag inte har så mkt gemensamt med haha:P.. vi vet ju hur de gick sist:P..

Karro kom iaf förbi en sväng vid halv 8..kollade på idol.. har verkligen inte följt de där men wtf:P.. haha
Älskling kom och överraskade mig vid tio:).. så de blev massa mys innan jag malte och han va tvungen att sova.. sitter nämligen på jobbet just nu...seeegt.. men har lovat:P..

Sen ikv blir de tjejkväll:)..



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Hey! Vilken är det du skriver sådär om :O

Någonting jag har missat? :P

2008-12-15 @ 14:29:16
URL: http://lizette.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem tror du att du är. du är bara patetisk. Haha höhö Hihi hehe tror du på fullaste allvar att någon skulle vara rädd för någon som skriver som en fjortis? Väx upp för fan!

2008-12-15 @ 14:56:56
Postat av: I

Alltså, moget för din ålder lilla flicka. Eller va det de? Naah.. Lägg ner.. Du skämmer bara ut dig själv! Peace out! ;)

2008-12-15 @ 15:01:57
Postat av: Lejla

roligt att du ska kommentera till hennes blogg då istället för att ta det som "en man".. kanske borde du också växa upp lite mer då.. Låter lite som så faktiskt. Kind of e du också patetisk.



Hahaha roligt förresten vilka ord du använder.. lilla flicka ?? Tycker du att du är mycket äldre och mognare på något sätt eller ??

2008-12-15 @ 22:34:05
URL: http://justlikeastar.blogg.se/
Postat av: helene

Lizette- hehe berättar sen:P.. hehe du kommer inte tro de:P...



Haha..till dig anonyma..vad ska jag säga..mer än att jag vet vem du är..hört talas om IP? hahah...



Lejla..du är fan bäst haha..kom hit för fan:D:D..snart ses vi iaf:D..looove you hun<3



2008-12-15 @ 23:15:49
URL: http://rightnoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0