Finally:D:D

hehe idag kommer min lilla bebis.. katten alltså haha inge annat:P.. fan för klös/klätterställningar haha.. jag och anders höll på och fixade med den as länge igår haha.. men men nu är allt klart:D
Sååå mysigt.. karro kanske skulle komma förbi också...:):)

Annars då?.. katten idag.. sen imorgon är de after work på jobbet.. sen tjejkväll men tjejerna på lördan:).. blir nå saker att göra då:)...



Hahaha.. du är rädd för mig va? hahahha.... jag bara skrattar iaf;) hehe




Lejla.. ringer ikv ist:)



PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: Lejla

ja vi får se hur det blir med det dåå :P haha

jag vet hur bra du o jag e på att komma ihåg sånna saker haha... love ya anyway :P

2008-12-11 @ 20:55:35
URL: http://justlikeastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0