En vecka kvaaar:)

veckorna går så sjukt fort nu ju.. illa illa.. har inte köpt alla julklappar än men vet iaf vad jag ska köpa:).. så de är lugnt..måste fixa en gran okcså:P.. men tror de blir en liten.. trisst som fan haha men har ju min lilla malte att ha koll på:P.. haha inatt va tydligen toarullen rolig:P.. haha jävla söta knäppis:P hehe..sen ska jag ta och jukstäda och sen nästa vecka handla de sista inför julafton..sånt som jag skulle fixa till julmiddagen:).. hehe jag kan jag:P..
Igår lyckades jag iaf somna halv 7 och sov till typ elva haha...sjuuukt länge men lyckades iaf somna 1 efter lite mys med älskling<3...
Helgen då?.. inga riktiga planer, jobb sm de ser ut..bläää..jag som skulle in och leka med sara:):P...
men men.. annars blir de mys med älskling och kompisarna...


IP adressen gav mig iaf ett svar haha:P.. i knooow.. im not stupid as you;).. samma IP på båda...Inte såååå smart va?;) hehe.. men du bevisar bara om och om och om igen...hahaha



3,5<3


PUSS:)

Kommentarer
Postat av: Karro

Tack för den fina kommentaren på min blogg! Helene, Jag kommer sakna dig massor!!!!!!! Det vet jag... Hade jag kunnat så hade jag bjudit över er alla tjejer till AUS på en vild strandfest. LOVA LOVA LOVA att skriva till mig! Och... Uppdatera din blogg oftare, jag vill se vad du har för dig. Love you

2009-01-10 @ 10:47:19
URL: http://luckykarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0