sjuk

shoooshooo
Äntligen frisk, lyckades åka på magsjuka.. illa illa.. skulle ha åkt in till östersund och träffat lejla innan hon åkte, men de sket sig ju.. aja blir en trevlig resa till jönköping i höst:D:D.. man får se de positiva id e hela:D
Annars då?.. jo de rullar på.. bättre än på väääldigt länge;).. känns så otroligt bra just nu..
Han iaf med festande förra helgen med tjejerna..sen låg jag hemma mindre kry på lördagen:P.. men men haha.. sen igår vart de feest igen:).. och middag.. sen grand, trevligt faktiskt.. kul folk även fast man kan klaga lite på deras "nattklubb" haha.. eller mer skratta.. men aja, tjejerna gjorde kvällen bra:).. jag och lizette skippade efterfesten och drog hem till mig.. skulle kika på tv men lizette somnade på en gång!!:P.. hehe.. men fick ett trevligt besök:):)
idag då..
skulle ha varit med lizette men de blev bilbingo för henne och jag ska träffa alex en stund:).. fick ett trevligt besök nyss:):)..ångrar att jag inte for med en sväng men blir kul sen;)...

Måste även berätta hur duktig jag varit i lgh haha.. plockade ur de sista flyttkartongerna i veckan också:).. så nu ska vi bara skruva upp de sista och hämta mina saker från ikea hos mamma och pappa:D.. niiice


- Allt är bara såååå bra just nu, nästan för bra för att vara sant! ;)

Nää nu ska jag fixa lite mat, uppdt sen... har massor att berätta;)


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0