Jaja;p

efter mkt tjat om uppd så ska ni väl få de haha:p
har ju fullt upp med annat:P, men okej...har jobbat heeeela veckan.. trisst men efter jobbet har de varit sååå mkt roligare;) hehe..
Förra helgen iaf haha..va fortf sliten sen förra helgen.. de gick väl över i onsdags haha.. illa.. så därför blir de en lugn helg:P..men som sagt vill inte va bakis då jag ska iväg och pierca mig på lördag:P.. nervös är ordet haha.. inte naveln.. de har jag ju gjort förut:).. men i tungan haha.. Usch!.. haha.. fast de är tiden efter som jag är rädd för haha men de är inget om man jämför med A´s tatuering haha.. den ni:p..
aja.. ikv blir de mys med tjejerna.. trevligt, sen får jag mysbesök;)..
och igår lagade jag och veronica middag:).. myspys då hehe..sen så köpte jag linneas löshår:).. så nu ska de i.. har inte bestämt mig om jag ska anv klipps eller lim.. men ska snacka med cicci.. hon brukar ta en liten summa för att göra de.. men de lutar åt de andra..we´ll C..måste hur som helst boka klipp tid så hon kan klippa "i" de i håret:P..
Lunch om 5 min iaf... blir kyckling:D:D.. min favorit!.. 

Ska berätta en sak sen;).. hehe.. 
Och mer uppdt om allt haha.. blir för mkt att berätta annars haha.. illa:P

Aja.. ha de toppen:) 
PUSSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0