Destination unknown;)

jaa haha vart ska de här sluta?;) haha ja de märks ju.. som jag brukar säga haha:P.. känns bra iaf:).. mer än bra..

Helgen då?.. for in till stan emd A i fredags sen träffade jag sara min lilla gullunge;).. hehe.. for till elin på 20års kalajs;).. massa gott och dricka och trevligt sällskap:).. lördagen då.. for in på stan, träffade A och shoppade lite;).. hälsade på luisa en sväng..sen hem till sara.. sen fick vi A att gå in med syrran och hennes kompis.. dom behövde en "målsman":P haha.. såg adam tensta:P.. och mööös;) hehe.. sen for jag och sara hem till mig.. kikade på film..sen hände massa annat kul också haha mend e tar vi inte här på bloggen:P.. hehe.. efterfest hade jag och jimmy iaf hahaha..skönt kille:P
sen bussen hem igår haha.. vilken resa haha.. först då jag kom dit va de 3 överfulla bussar.. oh dom galna busschaufförerna:P.. haha CRAZY.. träffade iaf lite strömsunds folk:).. så resan hem gick ganska snabbt:P..sen kom snälla linnea och hämtade mig:).. sen vart de besök av lizette:D.. nice nice.. sen film med a:);)

Nää nu ska jag dammsuga och duscha..sen på ica och hämta ut mitt paket:D.. sen hem och myyyysa:P hahaha
och riinga lizette, hon ska komma på kaffe har jag best:)


MAssa pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0